FAQ

System

1. W jaki sposób mogę skontaktować się ze swoją Strukturą?

Na panelu, w zakładce STRUKTURA widoczna jest lista wszystkich osób w strukturze wraz z danymi kontaktowymi.  

 

2. Co oznacza status „Konto w poczekalni”.

Jest to błędny status, który jest już usuwany.

3. Co oznacza sformułowanie (statystyki) obrót struktury zrealizowany i spodziewany ?

Obrót struktury zrealizowany pokazuje obrót za zamówienia zakończone (opłacone i zrealizowane). Natomiast spodziewany obrót struktury pokazuje zamówienia złożone, nie opłacone i nie zrealizowane. Może zmienić się jego wartość w momencie anulowania zamówienia.

4. Ranga płatna i posiadana

Ranga posiadana to najwyższa ranga osiągnięta historycznie.

Ranga płatna to ta wg której osiągnąłem aktualnie i wg której wypłacane jest moja prowizja - wynika z planu.

5. zakupy wlasne i ilość punktów w zakładce "strona główna" dotyczy wyłącznie własnych zamówień czy całej struktury? Gdzie znajduje się bieżący stan punktów całej struktury?

W zakładce strona główna znajduje się sklep.

W statystykach znajdują się zakładki Obrót osób - własne, Obrót struktury - całej grupy

6. Zakładka "struktura" i "lista osób" - jakie dostępne są statusy konta i co oznaczają?

Gość  -   niezalogowany użytkownik, który nabywa produkty na własny użytek w cenach detalicznych.

Klient  -   osoba zarejestrowana w Programie Biznesowym Meggy, która ma prawo  do zakupu towaru na własne potrzeby z rabatem przysługującym    zarejestrowanym  Klientom 4mass.

Kandydat  -  Osoba która rozpoczyna rejestrację w Programie z zakupem startera. Pozostaje w tym statusie do momentu opłacenia zamówienia.

Konsultant – zarejestrowany użytkownik, który zakupił i opłacił zestaw startowy.        

Konsultant może rozpocząć budowanie struktury. Lider  -  Konsultant,  który posiada własną strukturę sprzedaży, tzn. posiada                  zarejestrowanego w swojej strukturze co najmniej jednego Konsultanta. Każdy poziom z zakresu Lidera i Managment otrzymywany jest na czas 1 miesiąca pod warunkiem osiągnięcia określonego poziomu punktów. Warunkiem jego utrzymania jest osiągnięcie ilości punktów przypisanych do konkretnego poziomu w kolejnych miesiącach.

7. Struktura generacyjna - do czego służy przycisk "struktura" oraz "biznes"

Po rozliczeniu miesiąca pojawią się tam dane rozliczeniowe według zaznaczonego przedziału czasowego.


8. Nie mogę zalogować się na swoje konto.

W celu zalogowania się do swojego konta wymagana jest zmiana hasła. Na stronie logowania należy wpisać dotychczasowy login, a następnie kliknąć poniżej "Nie pamiętasz hasła?" i uzupełnić formularz. Zwrotnie na podany adres e-mail otrzymają Państwo wiadomość z linkiem, który przekieruje Państwa do formularza zmiany hasła. Nowe hasło powinno zawierać przynajmniej 1 dużą literę, 1 cyfrę i 1 znak specjalny.

Link do strony logowania: https://meggy.pl/login.html

9. W jaki sposób mogę zarejestrować się w Programie Biznesowym Meggy?

Istnieje kilka możliwości przystąpienia do programu, wybierz tą, która Cię najbardziej Interesuje: 

 

1. ZAKUPY BEZ REJESTRACJI 

Jeśli zdecydujesz się na zakupy tylko na własne potrzeby, wejdź na www.meggy.pl, wybierz produkty i dodaj je do koszyka. Jeśli dokonujesz zakupów na platformie www.meggy.pl bez rejestracji  jesteś naszym Gościem, możesz dokonać zakupu w cenach detalicznych.  

Możesz zrobić zakupy za pomocą:  

• Linku od Polecającego   • Wprowadzając dane polecającego (ID, Imię i nazwisko, login - do wyboru) • Jeśli nie znasz danych polecającego, skontaktuj się z naszą infolinią.  Numer dostępny na stronie www.meggy.pl Status jaki uzyskasz w naszym Programie: Gość. 

 

2. ZAKUPY + REJESTRACJA W PROGRAMIE 

Jeśli zdecydujesz się na zakupy tylko na własne potrzeby i chciałbyś mieć dostęp do swojej historii zamówień zarejestruj się w naszym Programie. Jeśli dokonujesz zakupy na platformie meggy.pl z rejestracją  jesteś naszym Klientem, możesz dokonać zakupu w cenach detalicznych.   

Możesz to zrobić na 3 sposoby:  

• Rejestracja za pomocą linku Polecającego - zarejestruj się za pomocą linku otrzymanego od swojego Lidera, zostaniesz automatycznie przypisany do jego struktury.   • Rejestracja za pomocą ID Polecającego - rejestrując się w programie podaj numer ID Polecającego, zostaniesz automatycznie przypisany do jego struktury.    • Samodzielna rejestracja - jeśli nie posiadasz linku lub ID Polecającego skontaktuj się z naszą    Infolinią. Numer dostępny na stronie www.meggy.pl lub mailowo biuro@meggy.pl. 

10. Czy zamówienie zestawu startowego jest konieczne aby zarejestrować się w Programie?

Zakup jednego z 3 zestawów startowych jest warunkiem koniecznym w procesie rejestracji na Konsultanta. Zamówienia bez rejestracji, oraz rejestracja Klienta nie wymaga zakupu zestawu startowego. 

 

11. Ile trwa aktywacja mojego konta w systemie?

Podczas rejestracji na podany adres mailowy zostanie wysłany link aktywacyjny. Po kliknięciu w link, konto zostanie aktywowane. Status Konsultanta, aktywny jest po wpłynięciu należności za zakup zestawu startowego.  

 

12. Co z punktami ze strony palu cosmetics? Czy zostały one przeniesione, czy przepadły?

Punkty ze starego systemu zostały przeniesione i zostaną rozliczone zgodnie z planem marketingowym 15 listopada.

13. Gdzie mogę sprawdzić kwotę do wypłaty za uzyskane prowizje?

Służy do tego Wirtualny Portfel, to miejsce, w którym gromadzone są informacje dotyczące zakupów, prowizji oraz wypłaconych środków. 

14. W jaki sposób mogę zlecić wypłatę środków za uzyskane prowizje?

Wypłatę pieniędzy należy zlecić za pomocą Wirtualnego Portfela. 

 W zakładce Informacje/Materiały do pobrania znajduje się Regulamin Konkursu 4mass, oraz  instrukcje korzystania z kart i wypłaty środków.

15. W jaki sposób zaprosić nowe osoby do struktury?

Nowe osoby do struktury możemy zaprosić poprzez wysłanie linku partnerskiego. Po wejściu w link i rejestracji nowa osoba zostanie przypisana do struktury osoby polecającej.  Nowe osoby mają również możliwość samodzielnej rejestracji podczas której podając numer ID lub imię i nazwisko polecającego zostaną dopisane do jego struktury. 

 

Plan Marketingowy Meggy

1. Co Konsultant ma z zakupów Klienta ?

Klient - osoba zarejestrowana w Programie Biznesowym Meggy, która ma prawo do zakupu towaru na własne potrzeby z okresowo przyznawanym rabatem przysługującym zarejestrowanym Klientom 4mass.

Klienci widzą cenę detaliczną z okresowo przyznawanym rabatem.

Za zakupy Klienta zbierane są punkty do obrotu jego lidera.

Lider bezpośrednio nad Klientem, który dokonał zakupu otrzymuje różnicę między ceną detaliczną ( po jakiej kupił Klient) a ceną dla konsultanta.

2. W jaki sposób naliczone są punkty?

Po zalogowaniu na konto przy każdym produkcie widnieje ilość punktów, jakie otrzymasz za jego zakup. Punkty zebrane w ramach zakupów własnych, jak i całej Twojej struktury przeliczane są zgodnie z planem marketingowym. Punkty zebrane na koncie w ramach prowizji sprzedażowych, wymieniane są na rabat przy kolejnych zakupach własnych (rabat nie może stanowić kwoty większej niż 50% całego zamówienia) lub na gotówkę, która zasili kartę płatniczą. Kartę płatniczą należy zamówić jednorazowo. Jej koszt (40 zł) zostanie pobrany z wypracowanej prowizji. Opłata za kartę nie podlega zwrotowi w razie rezygnacji z udziału w programie. 

 

3. W jaki sposób zakupy osób z mojej struktury są liczone na moje konto?

Do każdego produktu przypisana jest określona liczba punktów. Robiąc zakupy punkty za nie są automatycznie podliczane. Zysk lidera z zakupów konkretnego konsultanta jest liczony poprzez pomnożenie liczby punktów danego konsultanta przez różnicę poziomu Lidera i Konsultanta. Otrzymany wynik to kwota jaką otrzyma lider. 

4. Kiedy kończy się okres rozliczeniowy?

Okres rozliczeniowy to pełne miesiące, czyli np. 1.10-31.10 a 15.11 następuje rozliczenie planu. 

 

 

5. Po jakim czasie mogę wypłacić środki za zgromadzone punkty?

Po rozliczeniu planu miesięcznego środki są do dyspozycji Konsultanta w Wirtualnym Portfelu. Konsultant może wypłacić je w każdej chwili. 

Zamówienia

1. Czy istnieje możliwość złożenia zamówienia na inną osobę?

Tak, należy złożyć zamówienie logując się na swoje konto, a następnie po dodaniu produktów do koszyka uzupełnić adres dostawy osoby dla, której składane jest zamówienie.

2. Czy mogę kupować produkty tylko dla siebie w niższych cenach?

Tak, po rejestracji jako Konsultant można korzystać z rabatów.  

 

3. Czy jest możliwa rezygnacja z zamówienia łączonego?

Zamówienie łączone zamyka się po 72h. Jeżeli Konsultant chce wcześniej zamknąć zamówienie należy skontaktować się infolinią.

4. W jaki sposób mogę sprawdzić status swojego zamówienia?

Status zamówienia można sprawdzić kontaktując się z Działem Obsługi Klienta pod numerem telefonu: 538 994 433, mailowo biuro@meggy.pl lub w historii zamówień.  

 

5. Czy mogę łączyć zamówienia?

Tak, łączenie zamówień jest możliwe dla osób z jednej struktury. Aby połączyć zamówienie należy podczas wyboru metody płatności i wysyłki skorzystać z zamówienia łączonego, a następnie wpisać główny kod zamówienia, które chcemy połączyć. 

6. Co to jest kod zamówienia?

To jednorazowy numer przydzielany do każdego zamówienia, w celu jego identyfikacji w systemie. 

Produkty

1. Kiedy będzie katalog?

Katalog będzie dostępny po dodaniu całej gamy produktów.

2. Czy produkty Claresa będą dostępne na stronie Meggy?

Marka Claresa została wycofana z programu MLM, w jej miejsce została stworzona nowa marka Meggy dedykowana tylko i wyłączenie do sprzedaży za pośrednictwem Konsultantów. Produkty Claresa są dostępne na stronie internetowej www.claresa.pl. Asortyment MLM tworzony jest w taki sposób aby zaspokoić oczekiwania potencjalnych Klientów. Asortyment będzie systematycznie rozszerzany.

3. Czy będzie dostępny akryl?

Rozważmy wprowadzenie tego produktu do asortymentu.

4. Czy marka Stylistic będzie dostępna w programie MLM?

Nie, w miejsce tej marki wprowadzimy szereg innych produktów o doskonałej jakości.

5. Czy mogę sprzedawać produkty Meggy w niższych cenach niż katalogowe?

Zaniżanie ceny produktów jest niedozwolone.

6. Wymiana wzornika Claresa 5ml na wzornik z bieżącej kolekcji Meggy.

Posiadasz wzornik lakierów hybrydowych Claresa 5 ml i chciałabyś wymienić go na wzornik lakierów hybrydowych z aktualnej kolekcji Meggy ?

Wystarczy że dodasz produkt do koszyka, a my wymienimy Twój wzornik całkowicie za darmo.

Ważna informacja

Wymiana będzie odbywać się na koszt firmy i będzie możliwa wyłącznie przy okazji klasycznego zamówienia złożonego w sklepie. Wzornik Meggy-wymiana znajduje się w zakładce AKCESORIA/Akcesoria do manicure https://meggy.pl/shop/products/14/425 ,wzornik-meggy-wymiana.html . Prosimy o dodanie produktu do koszyka. W momencie doręczenia przesyłki kurier odbierze Państwa stary wzornik. Stary wzornik należy zabezpieczyć przed uszkodzeniem w transporcie. Kurier będzie miał przygotowany list przewozowy.

Rejestracja w systemie

1. Czy aby przystąpić do programu muszę prowadzić Działalność Gospodarczą?

Nie, działalność gospodarcza nie jest wymagana.

2. Czy mogę samodzielnie zarejestrować nowego użytkownika w swojej strukturze?

Tak,  należy wybrać opcję Struktura, w menu a następnie Zarejestruj nowego Klienta lub Partnera.  

 

3. Po kliknięciu w zmianę hasła nie otrzymałem maila z linkiem do zresetowania go.

Po  kliknięciu w Nie pamiętam hasła jest drugi krok w którym należy wpisać maila.

4. Nie mogę zalogować się na swoje konto.

W celu zalogowania się do swojego konta wymagana jest zmiana hasła. Na stronie logowania należy wpisać dotychczasowy login, a następnie kliknąć poniżej "Nie pamiętasz hasła?" i uzupełnić formularz. Zwrotnie na podany adres e-mail otrzymają Państwo wiadomość z linkiem, który przekieruje Państwa do formularza zmiany hasła. Nowe hasło powinno zawierać przynajmniej 1 dużą literę, 1 cyfrę i 1 znak specjalny.

Link do strony logowania: https://meggy.pl/login.html

5. W jaki sposób mogę zarejestrować się w Programie Biznesowym Meggy?

Istnieje kilka możliwości przystąpienia do programu, wybierz tą, która Cię najbardziej Interesuje: 

 

1. ZAKUPY BEZ REJESTRACJI 

Jeśli zdecydujesz się na zakupy tylko na własne potrzeby, wejdź na www.meggy.pl, wybierz produkty i dodaj je do koszyka. Jeśli dokonujesz zakupów na platformie www.meggy.pl bez rejestracji  jesteś naszym Gościem, możesz dokonać zakupu w cenach detalicznych.  

Możesz zrobić zakupy za pomocą:  

• Linku od Polecającego   • Wprowadzając dane polecającego (ID, Imię i nazwisko, login - do wyboru) • Jeśli nie znasz danych polecającego, skontaktuj się z naszą infolinią.  Numer dostępny na stronie www.meggy.pl Status jaki uzyskasz w naszym Programie: Gość. 

 

2. ZAKUPY + REJESTRACJA W PROGRAMIE 

Jeśli zdecydujesz się na zakupy tylko na własne potrzeby i chciałbyś mieć dostęp do swojej historii zamówień zarejestruj się w naszym Programie. Jeśli dokonujesz zakupy na platformie meggy.pl z rejestracją  jesteś naszym Klientem, możesz dokonać zakupu w cenach detalicznych.   

Możesz to zrobić na 3 sposoby:  

• Rejestracja za pomocą linku Polecającego - zarejestruj się za pomocą linku otrzymanego od swojego Lidera, zostaniesz automatycznie przypisany do jego struktury.   • Rejestracja za pomocą ID Polecającego - rejestrując się w programie podaj numer ID Polecającego, zostaniesz automatycznie przypisany do jego struktury.    • Samodzielna rejestracja - jeśli nie posiadasz linku lub ID Polecającego skontaktuj się z naszą    Infolinią. Numer dostępny na stronie www.meggy.pl lub mailowo biuro@meggy.pl. 

6. Czy zamówienie zestawu startowego jest konieczne aby zarejestrować się w Programie?

Zakup jednego z 3 zestawów startowych jest warunkiem koniecznym w procesie rejestracji na Konsultanta. Zamówienia bez rejestracji, oraz rejestracja Klienta nie wymaga zakupu zestawu startowego. 

 

7. Ile trwa aktywacja mojego konta w systemie?

Podczas rejestracji na podany adres mailowy zostanie wysłany link aktywacyjny. Po kliknięciu w link, konto zostanie aktywowane. Status Konsultanta, aktywny jest po wpłynięciu należności za zakup zestawu startowego.  

 

Karty smartCard

1. Kiedy będą dostępne karty przedpłacone?

Karty są już dostępne. W zakładce Informacje/Materiały do pobrania znajduje się Regulamin Konkursu 4mass, oraz instrukcje jak zamówić i zasilić kartę. 

2. Czy korzystając z karty , po odprowadzeniu podatku przez organizatora przy rozliczeniu rocznym wykazuje otrzymane środki jako dochód? Czy np. nie stracę przez to prawa do zasiłku rodzinnego ?

Należy w pierwszej kolejności, opierając się o właściwy w tym przypadku akt prawny tj. ustawę z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych, która reguluje warunki nabywania prawa do świadczeń rodzinnych, w szczególności zasiłku rodzinnego oraz zasady ustalania, przyznawania i wypłacania tych świadczeń, ustalić co rozumiemy przez dochód w kontekście tych przepisów.

 

Zgodnie, z art 3 przywołanej wyżej ustawy za dochód przyjmuje się:

 

1) przychody podlegające opodatkowaniu na zasadach określonych w art. 27, art. 30b, art. 30c, art. 30e i art. 30f ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych  (przy czym pomniejsza się je o koszty uzyskania przychodu, należny podatek dochodowy od osób fizycznych, składki na ubezpieczenia społeczne niezaliczone do kosztów uzyskania przychodu oraz składki na ubezpieczenie zdrowotne);

 

2) deklarowany w oświadczeniu dochód z działalności podlegającej opodatkowaniu na podstawie przepisów o zryczałtowanym podatku dochodowym od niektórych przychodów osiąganych przez osoby fizyczne po pomniejszeniu o należny zryczałtowany podatek dochodowy i składki na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne oraz

 

3)inne dochody niepodlegające opodatkowaniu na podstawie przepisów o podatku dochodowym od osób fizycznych (konkretnie wymienione w 29 odnośnikach rodzaje świadczeń zaliczanych do dochodu).

 

W drugiej kolejności, należy zauważyć, że zgodnie z Regulaminem Konkursu Program 4Mass, środki zgromadzone  na karcie pre-paid będą nagrodą pieniężną, a zatem przychodem o którym mowa w art 30 ust 1 pkt 2 ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych, albowiem będzie to nagroda związana z systemem premiowym uzyskana na terenie państwa członkowskiego UE.

 

Wobec braku wskazania w ustawie o świadczeniach rodzinnych, że dochodem w jej rozumieniu są przychody określone w art. 30 ustawy o podatku od osób fizycznych, a także brakiem wskazania na nagrody pieniężne w dalszej części tego przepisu, należy przyjąć, że środki pieniężne na karcie pre-paid, jako nagroda, nie będą zaliczona do dochodu stanowiącego podstawę do wypłaty zasiłku rodzinnego.

 

Powyższa analiza została dokonana wyłącznie w odniesieniu do zasiłku rodzinnego i jej konkluzja nie może być odnoszona do innych rodzajów zasiłków regulowanych przez odrębne przepisy prawa.

 

3. Czy karta ma termin ważności?

Karty ważne są 5 lat.

4. Czy karta będzie można dokonywać przelewów?

Przelewu z karty na rachunek nie można dokonać.